صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۶۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

مدیر آموزش‌وپرورش ملایر از اجرای طرح پویش همکلاسی مهربان در ملایر خبر داد و گفت: این طرح با مساعدت و همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی باهدف تأمین لوازم‌التحریر، کیف، کفش و البسه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت پیش از بازگشایی مدارس اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان، هادی سلگی، مدیر آموزش‌وپرورش ملایر، امروز 22 مردادماه، در جلسه رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه آموزش‌وپرورش، با اشاره به تأثیر منفی شیوع بیماری کرونا بر وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها، گفت: کمک‌های مؤمنانه با رویکرد مدرسه محوری در شهرستان اجرا می‌شود.
سلگی ادامه داد: کمک‌های مؤمنانه به همت فرهنگیان، عوامل اجرایی و آموزشی صف و ستاد، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها جمع‌آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
وی افزود: اجرای طرح پویش همکلاسی مهربان با مساعدت و همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی نیز باهدف تأمین لوازم‌التحریر، کیف، کفش و البسه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در اولویت کاری پیش از بازگشایی مدارس است.
مدیر آموزش‌وپرورش نسبت به تحقق اهداف تعریف‌شده رزمایش کمک‌های مؤمنانه، پویش همکلاسی مهربان و پوشش کامل جامعه هدف ‌که همان خانواده‌های بی‌بضاعت هستند با همکاری بسیج و آموزش‌وپرورش ابراز خوشحالی کرد و گفت: دغدغه فرهنگیان نسبت به کمک به خانواده‌های نیازمند قابل تقدیر و تشکر است.
عزیزی، مسئول بسیج فرهنگیان بابیان این‌که بسیج همواره باروحیه جهادی یار و همراه آموزش‌وپرورش است، گفت: با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب بین دانش‌آموزان و فرهنگیان یک رزمایش باشکوه از کمک‌های مؤمنانه برگزار خواهد شد.
وی بابیان این‌که علاوه بر فرهنگیان و دانش‌آموزان عموم مردم نیز می‌توانند در این رزمایش که به همت آموزش‌وپرورش و بسیج برگزار می‌شود مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: باوجود مدرسه‌محوری در کمک‌های مؤمنانه از ظرفیت واحدهای مقاومت بسیج در آموزشگاه‌ها نیز بهره خواهیم گرفت تا با همدلی و همکاری لبخند شادی را بر لب دانش‌آموزان نیازمند بنشانیم.

انتهای پیام