صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۶۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دومین مرحله از کمک‌های مؤمنانه به‌منظور توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان جامعه قرآنی استان اجرا شد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان جامعه قرآنی کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این امر با توجه به شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه اجرا شد. در این مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه بسته‌های معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال بین معلمان قرآن، حافظان و قاریان نیازمند توزیع شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: با کمک خیرین قصد داریم توزیع بسته‌های حمایتی در ماه محرم نیز ادامه داشته باشد تا بتوانیم این کمک‌ها را به سایر شهرستان‌های استان ببریم.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: این طرح با همکای سازمان دارالقرآن الکریم و بنیاد علوی در سطح کشور اجرا شده که در این بین سهم استان کرمانشاه، ۳۰۰ بسته معیشتی است.

وی اظهار کرد: در مسیر اجرای همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه بسته‌های معیشتی بین مؤسسات و خانه‌های قرآنی و نیازمندان جامعه قرآنی استان توزیع شد.

انتهای پیام