صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۶۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

کتاب صوتی خاطرات همسر شهید یارمحمد کشاورز برگرفته از کتاب نوعروسان جنگ منتشر می‌شود.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، کتاب صوتی خاطرات مریم گشتاسبی، همسر شهید یارمحمد کشاورز برگرفته از کتاب نوعروسان جنگ به قلم مرضیه جوشن و با صدای الناز بهروزی منتشر می‌شود.

امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همسران شهدا، اسوه‌های صبر و مقاومت بودند و نقش مهمی را در حمایت از همسران‌شان برای حضور در جبهه‌های نبرد ایفا کردند که باید این نقش، ثبت و ضبط و مستندسازی شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه‌ای به نقش همسران شهدا در دوران دفاع مقدس داشته و با تولید فیلم‌های مستند و انتشار کتاب، برای ثبت و ضبط و مستندسازی خاطرات و زندگینامه آن‌ها تلاش کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تولید کتاب صوتی خاطرات مریم گشتاسبی همسر شهید یارمحمد کشاورز خبر داد و بیان کرد: این خاطرات برگرفته از کتاب نوعروسان جنگ است که به قلم مرضیه جوشن به رشته تحریر درآمده است.

آسمند تصریح کرد: این کتاب صوتی، روایتی از زندگی پررنج یک جانباز شیمیایی و همچنین روایتی از دلهره، اضطراب، صبر و ایستادگی زنی است که برای همسرش پرستار و برای فرزندانش هم مادر و هم پدر بود.

انتهای پیام