صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۸۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

معاون استاندار کرمان با بیان اینکه مراسم مذهبی فقط باید در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، گفت: استان کرمان هنوز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری امروز شنبه، اول شهریورماه در نشست ستاد مدیریت کرونای استان کرمان با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم گفت: امروز ستاد ملی کرونا برگزار شد و آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در سطح کشور بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این ستاد از برگزارکنندگان کنکور تجلیل شد، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در ایام سوگواری ماه محرم و صفر مورد تأکید قرار گرفت.

معاون استانداری کرمان با اشاره به اینکه در این جلسه تأکید شد که برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در فضای مسقف ممنوع است، بیان کرد: هر نوع محدودیتی در بحث کرونا برای جلوگیری از تجمع است.

وی با بیان اینکه مراسم مذهبی فقط باید در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، تصریح کرد: استان کرمان هنوز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

بصیری با اشاره به اینکه باید برنامه‌های مذهبی با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک انجام شود، اظهار کرد: 22 گروه نظارتی در استان کرمان داریم که بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا نظارت دارند.

وی با بیان اینکه هر هفته تعداد بازرسی‌ها در استان افزایش پیدا می‌کند و این هفته بازرسی‌ها 41 درصد افزایش داشته است، افزود: ابتلا به بیماری و تعداد مرگ و میر در استان کرمان رو به کاهش است و امیدواریم این شیب نزولی ادامه داشته باشد.

معاون استانداری کرمان با اشاره به اینکه تأمین پارچه برای تولید ماسک در استان در حال پیگیری است، تأکید کرد: جای نگرانی از این جهت وجود ندارد.

انتهای پیام