صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۲۷۹۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

امام جمعه کامیاران گفت: روحیه مقاومت باید بین امت اسلامی حفظ شود؛ چراکه در سایه این روحیه مقاومت، حکومت معنوی پیامبر اسلام(ص) روزی بر جهان اسلام حاکم خواهد شد.

ماموستا محسن حسینی، امام جمعه شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرده و همدلی جامعه اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان را نیاز اساسی جامعه کنونی دانست.

وی با اشاره به خشم مسلمانان جهان اسلام در مقابل توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) افزود: دشمنان امروز از هر ظرفیتی برای ضربه زدن به دین اسلام استفاده می‌کنند که این امر بیداری هرچه بیشتر جهان اسلام در مقابل توطئه‌های دشمنان را می‌طلبد.

ماموستا حسینی به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره و بیان کرد: امروزه برخی کشورهای عربی در مقابل روحیه استکبارستیزی امت اسلامی همسو با دشمنان اسلام حرکت می‌کنند. روحیه مقاومت باید بین امت اسلامی حفظ شود؛ چراکه در سایه این روحیه مقاومت، حکومت معنوی پیامبر اسلام(ص) روزی بر جهان اسلام حاکم خواهد شد.

امام جمعه کامیاران تأکید کرد: حضرت محمد(ص) عصاره تمام پیامبران و ختم نبوت است؛ لذا کسانی که به پیامبر اسلام(ص) توهین می‌کنند در واقع به تمام ادیان و پیامبران اهانت کرده‌اند. در دوران پیامبر(ص) کفار به ایشان ناسزا می‌گفتند و مسلمانان به پیامبر شکایت کرده‌اند که چرا به آن‌ها چیزی نمی‌گویید، پیامبر(ص) فرمودند: «من آینه هستم و هر کس خودش را در آینه می‌بیند».

ماموستا حسینی یادآور شد: از دیدگاه محققان و جامعه‌شناسان پیامبر مؤثرترین شخصیتی بود که در دوران حیات خود تحول اساسی و بنیادی و فرهنگی در جامعه ایجاد کرد؛ لذا تمام محققان و اندیشمندان احترام خاصی برای ایشان قائل هستند و این امر در آثار کتب و تحقیقات این پژوهشگران نگاشته شده است.

انتهای پیام