صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۳۲۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

مسئول عقیدتی نیروی انتظامی لرستان با اشاره به تلاش دشمن در الگوسازی و بی‌ارزش کردن اعتقادات و باورهای جوانان، اظهارکرد: تقویت فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، دفاع از ارزش‌های ملی، ترویج الگوهای رفتاری صحیح در خانواده از راه‌های مهم مقابله با آسیب‌های ماهواره و فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی لرستان، سه‌شنبه، 25 شهریورماه، در جمع فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی شهرستان دورود با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در راستای تأمین امنیت پایدار، گفت: مشارکت مردمی گامی مؤثر در دستیابی به امنیت پایدار و تضمین‌کننده آرامش فردی و اجتماعی است.

وی افزود: پیشگیری مهم‌ترین راهکار مبارزه با جرایم است و در این راستا ارتقاء سطح آگاهی عمومی، مشارکت و همدلی مردم با پلیس نقشی تعیین کننده دارد.

حسینی، مشارکت و همکاری مردم با پلیس را گامی مؤثر در دستیابی به امنیت پایدار و تضمین‌کننده آرامش فردی و اجتماعی دانست و بیان کرد: بی‌شک امنیت زیربنای رشد، تعالی و توسعه هر جامعه به‌ویژه در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بوده و در هر جامعه‌ای برای رسیدن به امنیت پایدار مشارکت و همدلی مردم با پلیس مهم‌ترین گام است.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، اظهار کرد: دشمن سعی دارد با روش‌های غلط، الگوسازی و بی‌ارزش کردن اعتقادات و باورهای جوانان، مخاطبان را جذب و سپس آن‌ها را با اهداف خود همراه کند.

وی ترویج خشونت، سُست شدن بنیان خانواده، هجوم فرهنگی، ترویج زندگی اشرافی و مُدگرایی، الگوهای پوشالی و تبلیغ ضد مذهب را از آسیب‌های شبکه‌های معاند مجازی و ماهواره‌ای برشمرد و گفت: تقویت فرهنگ خودی و نشان دادن ارزش‌های بالای آن به سطوح پایین جامعه، دفاع از ارزش‌های ملی، ارتقای سطح آگاهی افراد، برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان، ترویج زندگی معنوی، تقوا و ترویج الگوهای رفتاری صحیح در خانواده از راه‌های مهم مقابله با آسیب‌های ماهواره و فضای مجازی است.

حسینی از همکاری و تعامل تنگاتنگ و مؤثر شهروندان با پلیس قدردانی کرد و ادامه داد: نتیجه تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی استقرار امنیت پایدار در جامعه و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی است، که امید آن می‌رود شهروندان بیش از پیش با پلیس مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام