صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۳۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بخش آقایان با رقابت برترین‌های مرحله شهرستانی از صبح امروز در البرز آغاز شده است.

به گزارش ایکنا از البرز، مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف از صبح امروز، جمعه، 28 شهریورماه با حضور و رقابت برترین‌های مرحله شهرستانی مسابقات آغاز شده است.

در این دوره از رقابت‌های قرآنی که در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی و اذان برگزار می‌شود، 59 نفر از متسابقان با هم رقابت می‌کنند.

به گفته احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز، حضور متسابقان رشته‌های مختلف در این دوره، در آزمون مفاهیم که به شکل شفاهی برگزار می‌شود، الزامی است.

وی افزود: در تمام رشته‌های حفظ نیز ۳۰ درصد امتیاز مربوط به مواردی نظیر تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتداست و ۷۰ درصد امتیاز به حسن حفظ تعلق دارد. مرحله استانی این دوره از مسابقات در بخش آقایان از ساعت ۸:۳۰ در سالن اجتماعات امامزاده طاهر(ع) کرج آغاز شده است و نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این مسابقات به‌عنوان نمایندگان استان اعزام خواهند شد.

اشرفی در پایان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و وضعیت خاص جامعه گفت: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات اوقاف در البرز با رعایت کامل موازین و پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام