صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۳۹۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

فرماندار دلفان با اشاره به ابتلای ۱۹۰۰ نفر در دلفان به کرونا و فوت ۳۲ نفر، گفت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به کرونا تا اطلاع ثانوی فعالیت آموزشی در مدارس نورآباد و منطقه کاکاوند فقط به‌صورت غیرحضوری است.

به گزارش ایکنا از لرستان، حشمت بهمنی، فرماندار دلفان امروز یک‏شنبه، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز دلفان، گفت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به کرونا تا اطلاع ثانوی فعالیت آموزشی در مدارس نورآباد و منطقه کاکاوند فقط به‌صورت غیرحضوری است.

وی با بیان این‌که این فعالیت‌ها از طریق شبکه شاد، شبکه آموزش و دیگر فضاهای پیشنهاد شده انجام خواهد گرفت، اضافه کرد: هرگونه فعالیت آموزشی به‌صورت حضوری تا اطلاع ثانوی ممنوع است و اگر کسی در این زمینه تخلف کند، برخورد خواهیم کرد.

فرماندار دلفان با بیان این‌که سلامت دانش‌آموزان برای ما مهم است، تصریح کرد: با توجه به وضعیت این شهرستان، دلیلی برای آموزش حضوری نداریم و باید به والدین حق بدهیم که نگران فرزندانشان باشند.

وی با بیان این‌که در همه زمینه‌ها سلامتی اولویت اول ماست و انتظار داریم که مردم نیز دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند، به نظارت‌هایی که در سطح این شهرستان انجام می‎شود اشاره کرد و گفت: هر چقدر ما سخت‌گیری کنیم تا مردم همکاری نکنند، فایده‌ای ندارد این در حالی‎است که مطابق آخرین آمارها در این شهرستان، بیش از 1900 مبتلا به کووید 19 و 32 فوتی داشته‌ایم.

انتهای پیام