صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۳۹۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
امام جمعه ملایر پیشنهاد داد؛

امام جمعه ملایر از موکب‌داران درخواست کرد تا امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی میلیونی، نذورات و کمک‌های خود را در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان اهدا کنند.

به گزارش ایکنا از همدان، در آستانه اربعین حسینی اعضای ستاد مرکزی اربعین استان برای کسب رهنمودهای لازم در ایام کرونایی با حجت‌الاسلام برقراری، امام جمعه ملایر دیدار کردند.

در این دیدار که موکب‌داران شهرستان ملایر نیز حضور داشتند حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر از اقدامات ارزنده موکب‌های استان طی سال‌های گذشته تقدیر کرد و خواستار تداوم این اقدامات ارزنده شد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه تمام خیرات در خانه امام حسین(ع) است، گفت: با امام حسین(ع) می‌توان بشریت را از گرفتاری‌ها نجات داد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای روستاها گفت: روستاییان ما با عشق امام حسین(ع) در ۸ سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند و امروز می‌توان از این ظرفیت برای برگزاری بهتر اربعین استفاده کرد.

امام جمعه ملایر در ادامه از مدیریت برنامه‌های عزاداری از سوی خود سیدالشهدا(ع) گفت و افزود: مطمئناً سیدالشهدا(ع) اربعین را نیز به بهترین نحو مدیریت خواهد کرد، کسی که صفتی از امام حسین(ع) را داشته باشد ایشان دستش را خواهد گرفت.

وی در پایان از موکب‌داران درخواست کرد تا امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی میلیونی نذورات و کمک‌های خود را در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام