صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۴۰۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه تبلیغ و ترویج خدمات ارزشی بسیج برای آحاد مردم در فضای مجازی انجام می‌شود، گفت: یادواره شهدا به‌صورت محله‌محور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، ایرج گلینی، فرمانده سپاه ناحیه گرمسار صبح امروز، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۶۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت تکریم شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران در گرمسار برگزار می‌شود، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس مهم‌ترین رویداد انقلابی در ایران است.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران منجر به تثبیت این انقلاب در تاریخ و عاملی بازدارنده از بسیاری توطئه‌ها و تعرض دشمنان به این سرزمین شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با سه محوریت فضای مجازی، فضای حقیقی و تکریم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود، گفت: فضاسازی گسترده در سطح شهر، بازدید و سرکشی به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس از برنامه‌های مهم در این حوزه است.

گلینی با اشاره به اینکه برنامه‌های چهلمین سالروز دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز شده است، یادآور شد: تداوم این برنامه‌ها تا پایان سال در دستور کار قرار دارد و باید نسبت به احیای رشادت‌های رزمندگان و آرمان‌های انقلابی آنان برای کودکان و نوجوانان نسل جدید اهتمام بیشتری بورزیم.

به گفته وی، با توجه به شرایط کرونایی بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی به‌عنوان یک رویکرد محوری در دستور کار است و در شرایطی که دشمنان جنگ رسانه‌ای گسترده برپا کردند باید توجه ویژه‌ای به فضای مجازی شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه تبلیغ و ترویج خدمات ارزشی بسیج برای آحاد مردم در فضای مجازی انجام می‌شود، یادآور شد: یادواره شهدای محله‌ای با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام برگزار می‌شود.

گلینی از تدوین ویژه‌برنامه‌ها و مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای محرومیت‌زدایی و توزیع بسته‌های معیشتی و ۵۰۰ بسته لوازم نوشت‌افزاری ویژه دانش‌آموزان در مناطق محروم از دیگر برنامه‌های مهم بسیج به‌مناسبت هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌ها و دسیسه‌چینی دشمنان همواره ادامه دارد، بیان کرد: طی یک سال گذشته چهل‌ سالگی انقلاب، چهل‌ سالگی تأسیس بسیج و چهل‌ سالگی دفاع مقدس را در تاریخ این انقلاب ثبت شد و این امر وحشت در دل دشمنان افکنده است.

انتهای پیام