صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۴۱۱۴
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

استاندار البرز در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب طبق منویات مقام معظم رهبری از مهم‌ترین ضروریات جامعه به‌ویژه برای تقویت اراده جوانان و نوجوانان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز، در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در متن پیام عزیزاله شهبازی آمده است:

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و کیان این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم کردند.

براین اساس هشت سال دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد. بدون شک نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب طبق منویات مقام معظم رهبری از مهمترین ضروریات جامعه بویژه برای تقویت اراده جوانان و نوجوانان برای مقابله با جنگ نرمی که از سوی معاندان نظام طراحی شده به شمار می‌رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

اکنون نیز به تبعیت از آن دوران که تمامی نیروهای نظامی و مردمی متحد، یکدل و بسیجی به دل دشمن زدند، همچنان همگان برای حفاظت از سلامت، امنیت و تمامیت ارضی کشور به خط هستیم و در جبهه های مختلف مقابله با کووید 19، تحریم‌های ناجوانمردانه، تهاجم‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی به رهبری رهبر فرزانه انقلاب سنگربانی می‌کنیم.

اینجانب ضمن پاسداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تبریک و تهنیت این ایام غرورآفرین به خانواده‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان و شهروندان سرافراز استان البرز که هر کدام به نوعی قهرمانانه در مقابل جبهه متحد استکبار در دفاع از تمامیت ارضی کشور ایستادند گرامی داشته و توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، تحت هدایت‌های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندم.

انتهای پیام