صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستان شامل غرفه‌های «مدرسه انقلاب»، معرفی فرهنگیان و دانش‌آموزان شهید، آمار مدارس قبل و بعد از پیروزی انقلاب، تجهیز مدارس، آمار پوشش تحصیلی استان، موفقیت در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و جشنواره‌های علمی در خرم‎آباد برپا شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عصر یک‎شنبه، 30 شهریورماه در حاشیه بازدید از غرفه آموزش و پرورش در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در سخنانی با اشاره به آمار شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، گفت: حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در عرصه دفاع مقدس نشانگر توجه به ارزش‌های فرهنگی در آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر حضور دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در مدارس و این‌که انقلاب اسلامی به مباحث فرهنگی توجه خاص دارد، افزود: یکی‌از جلوه‌های این امر تاکید بر حضور دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: کمتر روستایی وجود دارد که فاقد معلم باشد حتی در برخی مناطق کلاس با یک دانش‌آموز تشکیل شده است، در جاهایی که امکان انتقال مصالح برای ساخت مدرسه نبوده از مدارس پیش‌ساخته استفاده شده است و این موارد و موارد دیگری از این قبیل نشان از تلاش جهادی مسئولین انقلابی کشور دارد .

نخعی در ادامه با اشاره به آمار باسوادان استان لرستان، گفت: باید تلاش کنیم حتی یک کودک بازمانده از تحصیل در سطح استان وجود نداشته باشد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستان شامل غرفه‌های «مدرسه انقلاب»، آمار فرهنگیان و دانش‌آموزان شهید در دوران دفاع مقدس، آمار مدارس قبل و بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تجهیز مدارس، آمار پوشش تحصیلی استان، موفقیت در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و جشنواره‌های علمی است.

 

انتهای پیام