صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۴۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

فرمانده سپاه میامی از افتتاح اولین خانه شهید شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: وظیفه این مکان فرهنگی، جمع آوری اسناد و وسایل شهدا و نگهداری از آنان است.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، ابوالقاسم کشاورزیان، فرمانده این نهاد در میامی امروز، اول مهرماه با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس و با همکاری نهادهای ذی‌ربط، اولین خانه شهید میامی افتتاح شد، گفت: در این خانه اسناد مرتبط با شهدای شهرستان به‌صورت مقطعی و فصلی گردآوری، دسته‌بندی و سپس حفظ و نگهداری می‌شود.

وی افزود: این مرکز فرهنگی رسالت جمع‌آوری تمام اسناد مرتبط با شهدا و دفاع مقدس در شهرستان میامی شامل وصیت‌نامه‌های شهدا، تصاویر، اسناد و دست‌نوشته‌ها را بر عهده دارد که در این راستا یکی از بخش‌های مهم رسالت این خانه شهید مستند کردن اقدامات پشت صحنه رزمندگان و مردم شهرستان میامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس محور این خانه شهید است، یادآور شد: ترویج روحیه ایثارگری مورد نیاز نسل جوان ما از جمله اهداف راه‌اندازی خانه شهید در شهرستان میامی است.

کشاورزیان با بیان اینکه آثار شهدای میامی به‌صورت انفرادی و گروهی به شکل فصلی گردآوری و در معرض بازدید قرار می‌گیرد، متذکر شد: مدارس، نهادهای دولتی و غیر دولتی و … به بازدید از این مکان فرهنگی می‌پردازند و یک راوی نیز رسالت بیان مسائل را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام