صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۴۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس در قالب طرح سه‌شنبه‌‏های تکریم از خانواده شهید علی‌محمد دهقان‌کار، از کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، عصر سه‌شنبه، یکم مهرماه در راستای اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» با حضور مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از خانواده شهید علی‌محمد دهقان‌کار تجلیل شد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، گفت: شهید دهقان‌کار از کارکنان خدوم مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بود که سال‌ها به اصحاب فرهنگ و هنر استان صادقانه خدمت کرد.

وی اضافه کرد: خانواده‌های شهداء و ایثارگران حافظان و پاسداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند و خدمت به ایشان خدمت به شهداء است.

حسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان نیز در این مراسم، گفت: تجلیل از مادران، همسران و فرزندان شهید، یکی‌از مهم‌ترین وظایف فرهنگی دستگاه‌های انقلابی ازجمله بنیاد شهید است و ما با تمام توان در خدمت ایشان هستیم.

لازم به ذکر است، شهید علی‌محمد دهقان‌کار، از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در جریان بمباران هوایی خرم‌آباد و در حین خدمت به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام