صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۵۰۸۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

مدیرکل زندان‌های البرز از توزیع ۲۰۰ سبد غذایی و ۱۰۰ سبد کالا بین خانواده‌های زندانیان این استان خبرداد.

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های البرز، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های البرز، اظهارکرد: مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز در مدت کمتر از یکسال فعالیت خود توانسته در زمینه محرومیت‌زدایی، کمک‌های مؤمنانه و آزادسازی زندانیان نیازمند اقدامات مؤثری را انجام دهد.
وی گفت: این مرکز برای نخستین بار به صورت پایلوت در استان البرز راه‌اندازی شده است و ماموریت آن ارتقای اقدامات حمایتی نسبت به مددجویان و خانواده‌های آنان مطابق دستورالعمل‌ها و مقررات است.
عضو شورای قضایی استان البرز افزود: این مرکز با شناسایی و جذب خیرین و همچنین تعامل با مراکز، نهادها، مؤسسات و خیریه‌ها توانسته چتر حمایتی اداره کل زندان‌ها را بیش از پیش بر سر مددجویان و خانواده‌های آنان گسترش دهد و در آزادسازی زندانیان، ارائه تسهیلات با کارمزد چهار درصد و کمک‌های بلاعوض به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا گام‌های مؤثری را بردارد.
مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: با کمک خیرین و رایزنی با ارگان‌های دیگر توانستیم ۳۰ مورد وام چهار درصد به متقاضیان پرداخت کنیم و همچنین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و ایجاد هم‌افزایی مبلغ سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به ۱۲۰۰ خانوار در سطح استان کمک نقدی نماییم.

انتهای پیام