صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۶۴۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا با درخواست استان موافقت کرده است و محدودیت‌ها از روز ۵ شنبه ۱۰ مهرماه در استان اعمال می‌شود و تعطیلی مدارس استان از روز شنبه اعمال خواهد شد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حجت‌الله غلامی، اظهار کرد: با توجه به اینکه همه شهرستان‌های استان اصفهان به جز خور و بیابانک و دهاقان در وضعیت قرمز کرونا هستند، بنابراین این محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها به مدت یک هفته اعمال می‌شود، افزود: مساجد و مصلاها، برگزاری نماز جمعه، استخرها، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، سینماها، آرایشگاه‌های زنانه، موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه آن، چایخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تالارها، گیم‌نت‌ها، بازارچه‌های محلی و فصلی مانند جمعه‌بازار، دوشنبه‌بازار، شنبه‌بازارها از روز پنجشنبه تعطیل هستند.

معاون استاندار اصفهان اضافه کرد: پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و شهربازی‌ها که در اختیار شهرداری است نیز به مدت یک هفته تعطیل است.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: درباره مدارس نیز قرار شد که با نظر وزرای آموزش و پرورش و علوم یک هفته به صورت غیرحضوری برگزار شود.

انتهای پیام