صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۶۵۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام فراخوان طرح پژوهشی روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن کریم خبر داد و كلیه پژوهشگران قرآنی و حافظان قرآن كریم استان را جهت شركت در این طرح دعوت كرد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه طرح پژوهشی روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن كریم به‌همت سازمان امور قرآنی اوقاف اجرا می‌شود، گفت: فراخوان این طرح در سراسر كشور اعلام شده است كه از همین‌جا از پژوهشگران قرآنی و حافظان قرآن استان نیز جهت شركت در این طرح دعوت می‌كنیم.

وی با اشاره به شرایط لازم برای پژوهشگران بیان كرد: پژوهشگران جهت مشاركت در این طرح باید با موضوع حفظ قرآن كریم آشنا بوده و سوابق علمی و آموزشی مرتبط با این موضوع داشته باشند.

موسوی، حداقل مدرك تحصیلی جهت شركت در این طرح را كارشناسی ارشد یا معادل حوزوی آن اعلام كرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار جهت ارسال كاربرگ فرم پژوهشی تا 20 مهرماه جاری است.

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد:‌ علاقه‌مندان جهت شركت در این طرح می‌توانند فرم طرح پژوهشی را به آدرس رایانامه setadhefz@oghaf.ir ارسال كنند همچنین شماره ۰۲۱۶۴۸۷۲۶۳۱ جهت كسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

انتهای پیام