صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۰۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

مراسم تشییع و وداع با شهید تازه تفحص شده «فرمان پوریعقوب» صبح روز شنبه، سوم آبان ماه در جوار شهید گمنام فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت و توسط نیروهای نظامی مستقر در گیلان برگزار خواهد شد.

امیر دریادار دوم مهدی شعبان‌زاده، فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده گیلانی، اظهار کرد: پیکر مطهر شهید «فرمان پوریعقوب» از شهدای گیلان که به تازگی تفحص و شناسایی شده صبح روز شنبه، 3 آبان ابتدا در جوار شهید گمنام فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) توسط یگان‌های نظامی مستقر در گیلان تشییع و سپس به زادگاهش شهرستان تالش و اسالم جهت خاک سپاری اعزام خواهد شد.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید پوریعقوب، افزود: شهدا رمز پیروزی و مایه برکت انقلاب هستند و بر ما واجب است یاد و نام آنها را همواره زنده بداریم.

شعبان‌زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران با تاسی از نهضت امام حسین(ع) از اولین روزهای آغاز انقلاب اسلامی به خون شهدا مزین شده و امام راحل ما را با راه و رسم پیامبر(ص) گونه خویش و شعار «هیهات منا الذله» به همه آموخت که با ایستادگی و مقاومت می‌توان پرچم اسلام را در تمامی عرصه‌های داخلی و بین‌المللی برافراشت.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: نیروهای مسلح ما از هر زمانی آماده‌تر و هوشیارتر بوده و به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهیم با حضور نیروهای جوان مومن و انقلابی جلوی هرگونه تهاجم احتمالی در زمین، هوا و دریا را خواهیم گرفت و با وجود نیروهای ولایی و متعهد، خواب خوشی برای استعمارگران نخواهد بود.

گفتنی است؛ شهید «فرمان پوریعقوب» متولد 7 خرداد 1344 در شهرستان تالش است، وی از سربازان لشکر 21 حمزه نیروی زمینی ارتش در تاریخ 23 بهمن 64 در شهر آبادان به فیض درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ پیکر مطهر این شهید گرانقدر پس از 35 سال از شهادت در مناطق عملیاتی شناسایی شده است.

انتهای پیام