صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۵۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل گفت: به دلیل کاهش فرآورده‌های خونی در بانک خون استان، این سازمان از مردم می‌خواهد با توجه به شروع فصل سرما و نیاز بیشتر به اهدای خون، این اقدام نوع دوستانه را در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، شراره دژکام، مدیر کل انتقال خون استان اردبیل، ۲۵ آبان‌ماه، در جمع تعدادی از اصحاب رسانه گفت: به دلیل کاهش فرآورده‌های خونی در بانک خون استان، این سازمان از مردم می‌خواهد با توجه به شروع فصل سرما و نیاز بیشتر به اهدای خون، این اقدام نوع دوستانه را در اولویت قرار دهند.

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: روز‌های سخت بیماری کرونا شرایط افراد در زمینه اهدای خون را با مشکل مواجه کرده و در این مسئله شاهد کاهش فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران در مراکز درمانی هستیم که امیدواریم مردم در این زمینه همکاری جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: پایگاه‌های ثابت و سیار خونگیری استان حتی در روز‌های تعطیل فعال هستند تا فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران را تامین کنند.

دژکام اظهار کرد: از همه مردم استان درخواست می‌کنیم تا با حضور در مراکز خونگیری مشارکت بیشتر در این ایام کرونایی داشته باشند و حتی بیماران کرونایی نیز با شرایط ویژه می‌توانند پلاسمای خون خود را اهدا کنند.

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل خاطر نشان کرد: تمامی پایگاه‌های خونگیری آمادگی کامل دارند تا بدون نگرانی از بیماری کرونا خدمات خونگیری را انجام دهند.

وی افزود: بسیاری از بیماران غیر کرونایی نیز نیازمند فرآورده‌های خونی هستند و امیدواریم با همکاری شهروندان و اهدای خون بتوانیم بانک خون استان را به وضعیت مطلوب برسانیم.

دژکام تاکید کرد: علاقمندان به اهدای خون می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و مراجعه به مراکز ثابت اهدای خون در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام