صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۷۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از آغاز ثبت نام دوره جدید کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه از امروز چهارشنبه 5 آذر لغایت 12 آذر ماه خبر داد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، محمد رضا جلالی افزود: کلیه مراحل ثبت نام فراگیر به صورت اینترنتی و صرفا در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌پذیرد که آزمون این دوره نیز در روز 17 بهمن ماه برگزارخواهد شد که با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان تغییر تاریخ آن قابل پیش بینی است. 

وی افزود: پذیرفته شدگان آزمون فراگیر از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانش پذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می‌گیرد به عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است. 

 جلالی تاکید کرد: به دلیل تبلیغات زیاد موسسات غیر رسمی در فضای مجازی ثبت نام صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود و کلیه داوطلبان جهت کسب اطلاعات بعدی می‌توانند به پرتال دانشگاه پیام نور استان اصفهان به نشانی www.isfpnu.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام