صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۸۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
همگام با شهدای سلامت فارس / ۱۳

در بخشی از وصیت‌نامه شهید احمد كبیری رنانی آمده است: «پدر از شما می‌‌خواهم بعد از کشته شدنم برایم گریه نکنید؛ زیرا دشمن ‌شاد می‌شود و برای اسلام و انقلاب اسلامی تا آنجایی که می‌‌توانید تلاش کنید».

مجموعه سلامت فارس در طول سال‌های دفاع مقدس، در کنار خدمات پشتیبانی در جبهه‌های حق علیه باطل و خدمت به رزمندگان غیور میهن در بهداری‌ها و بیمارستان‌های صحرایی، شهدای گرانقدری را به این انقلاب تقدیم کرده است که در روزهای دوشنبه هر هفته با این آلاله‌های جاویدان آشنا می‌شویم. در این شماره بخشی از وصیت‌نامه شهید احمد کبیری رنانی را مرور می‌كنیم.

شهید احمد کبیری رنانی

تاریخ و محل ولادت: ۱/۵/۱۳۳۵- رهنان اصفهان

تاریخ و محل شهادت: ۱۵/۱۲/۱۳۶۰- شوش خوزستان (عملیات فتح المبین)

رشته تحصیلی: پزشکی شیراز

گذری بر وصیت‌نامه شهید

از پدر عزیزم می ‌خواهم که مرا ببخشد، چون فرزند لایقی برای وی نبودم و حق فرزندی را به ‌جا نیاوردم. پدر جان! من فقط به عشق خدا و اسلام و شهادت به جبهه آمدم. ان‌‌شاء‌الله خدای بزرگ و مهربان و بخشنده شهادت در راهش را نصیبم کند. هر لحظه حاضرم که جان ناقابل را در راه او و اسلام بدهم.

پدر جان فقط به‌ فرمان امام عزیز فرمانده‌ کل قوا و این رهبر شکست‌‌ناپذیر و بیداردل می‌‌جنگم. فرمان او، فرمان امام زمان(عج)، فرمان رسول خدا(ص) و فرمان خداوند است. همه‌ این رزمندگان از پیر و جوان و نوجوان به فرمان او به جبهه می‌‌آیند و به عشق خدا و شهید شدن، خود را در این‌ همه مشکلات و دشواری‌‌ها می‌اندازند. پدر از شما می‌‌خواهم بعد از کشته شدنم برایم گریه نکنید؛ زیرا دشمن ‌شاد می‌شود؛ و برای اسلام و انقلاب اسلامی تا آنجایی که می‌‌توانید تلاش کنید.

انتهای پیام