صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۸۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: داوری و پخش تلاوت متسابقان البرزی شرکت‌کننده در چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم، 17 آذرماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شد تا مرحله کشوری مسابقات قرآن‌ کریم اوقاف در مراکز استان‌ها برگزار شود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، مسابقات قرآن‌ کریم البرز در بخش بانوان در تاریخ 23 آبان و بخش آقایان، 17 آبان در رشته‌های مختلف برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقات در بخش بانوان به‌صورت ویدئوکنفرانس در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اوقاف کرج برگزار شد، افزود: هیئت‌داوران مسابقات قرآن‌ کریم در بخش بانوان در استان تهران مستقر بوده و به‌صورت آنلاین و مجازی تلاوت‌ها را داوری کرده و نتایج را به استان‌ها ارسال کردند.

اشرفی گفت: در بخش بانوان لیلا خزائی در رشته حفظ ۲۰ جزء، مقام اول این دوره از مسابقات سراسری قرآن‌ کریم را به‌دست آورد. همچنین مریم سمائی در رشته قرائت تحقیق، رتبه سوم و مریم فتحی‌زاده در رشته قرائت ترتیل، رتبه چهارم را کسب کردند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات بخش آقایان اشاره و بیان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه اوقاف با صدا و سیمای استان‌ها، تلاوت شرکت‌کنندگان در بخش آقایان نیز روز 17 آبان‌ماه با حضور در مرکز صدا و سیمای البرز ضبط شد و از هشتم تا 15 آذر ماه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و داوری تلاوت‌ها به‌صورت زنده انجام می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز با بیان اینکه زمان پخش و داوری تلاوت شرکت‌کنندگان البرزی روز 17 آذرماه از ساعت 19 تا 23:30 تعیین شده است، گفت: پنج متسابق آقا به نمایندگی از البرز در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام