صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۹۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
قریشی خبر داد؛

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه محمد رسول الله(ص) از توزیع بسته‌های بهداشتی در بیمارستان‌های شریعتی و فیروزگر تهران در 16 آذر خبر داد.

سیدحمیدرضا قریشی، فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه محمد رسول الله(ص)، در گفت‌و‌گو با ایکنا، درباره فعالیت‌های این نهاد در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات از آغاز شیوع بحران در کشور وارد میدان شده و اقدامات متعددی را انجام داده است. تولید و توزیع ماسک با همکاری و هماهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده بدون الکل، ضدعفونی اماکن مختلف با اشعه(UV)، بهره‌گیری از بسیجیان برای رسیدگی به امور سالمندان در آسایشگاه‌های مختلف از جمله آسایشگاه کهریزک از طریق تهیه و توزیع آب میوه طبیعی در میان ایشان و ... از جمله فعالیت‌های ما بوده است.

قریشی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «بسیج ادارات با برقراری میز خدمت خود را به مردم نزدیک کرد»، ادامه داد: یکی از خدمات مهم بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات در این ایام، برقراری «میز خدمت» در برخی بیمارستان‌های تهران بود. با توجه به تجربه موفق این طرح در ایام هفته بسیج سال گذشته که در مصلاهای نماز جمعه اجرا شد و طی اجرای آن، مردم با نمایندگان ادارات و نهادهای مختلف به طور مستقیم ارتباط برقرار کردند. امسال نیز در ایام شیوع کرونا به اجرای این طرح در سطح برخی بیمارستان‌های کرونایی شهر تهران اقدام کردیم.

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه محمد رسول الله(ص) بیان کرد: طی اجرای این طرح که از 25 آبان‌ تا پنجم آذر در هفت بیمارستان میزبان بیماران کرونایی تهران اجرا شد، نمایندگانی از پنج وزارتخانه و قوه قضائیه به ارائه خدمات به کارکنان خدوم این بیمارستان‌ها، که در صف اول مبارزه با این ویروس منحوس خدمت می‌کنند، اقدام کردند. در این میز خدمت بسیجیان خدمات مختلفی را همچون ارائه تسهیلات از هفت بانک معتبر کشور، ساماندهی وضعیت سهام عدالت و بیمه، ارائه شناسنامه، کارت ملی و کارت سوخت، پیگیری انشعابات آب، برق، گاز و تلفن، اعطای اینترنت‌ یک گیگ رایگان و مشاوره حقوقی به کارکنان زحمتکش این بیمارستان‌ها ارائه دادند.

وی تصریح کرد: بسیجیان علی‌رغم مخاطرات فراوان برای حضور در این بیمارستان‌ها، در سایه فرهنگ و تفکر بسیجی وارد میدان شده و با اجرای طرح میز خدمت در این اماکن به خدمت‌رسانی و ایجاد روحیه بیشتر در میان کارکنان بیمارستان‌ها اقدام کردند. فردا 16 آذرماه نیز با حضور در بیمارستان‌های فیروزگر و شریعتی تهران، اقلامی شامل دمنوش‌های گیاهی به همراه لوازم بهداشتی و آب معدنی را در قالب بسته‌های جداگانه در میان بیماران توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام