صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۲۴۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: یک هزار تبلت و گوشی هوشمند به ارزش سه میلیارد تومان به همت مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی جهت اهدا به دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از اهدای تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند البرزی خبر داد و گفت: در مرحله اول این طرح که در راستای پویش ایران همدل انجام شد یک هزار تبلت و گوشی هوشمند بین‌دانش‌آموزان نیازمند توزیع‌ شده است.

وی افزود: در مرحله دوم نیز، تعداد یک هزار تبلت و گوشی هوشمند به ارزش سه میلیارد تومان جهت اهدا به دانش‌آموزان نیازمند استان با همکاری اتاق بازرگانی و مراکز نیکوکاری هدف‌گذاری شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۵۰۰ دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد البرز هستند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری، این نهاد را در انجام وظایف امور فرهنگی یاری می‌کنند.

محمدی‌فرد با تقدیر از مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز و جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش‌آموزان نیازمند، یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۶۸۸۷۷ و یا شماره 2632826741 یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌ حساب 6037997950030580 نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش‌آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام