صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۷۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
با حضور قاریان برتر بین‌المللی؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن از سوی قاریان ممتاز کشور از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه، هشتم بهمن در مجتمع کوثر بابلسر خبر داد.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: سومین سال کاروان قرآنی انقلاب امسال به میزبانی مازندران از فردا، 25 دی تا نیمه بهمن در مجتمع کوثر بابلسر برگزار می‌شود.

وی افزود: از صبح فردا تا هفتم بهمن، خانواده شهدای مدافع حرم جهت انجام آزمایش با حضور پزشکان عمومی ویزیت و اقدامات درمانی آن‌ها نیز انجام می‌شود. از روز هفتم تا دهم بهمن نیز با حضور برترین پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف خانواده شهدای مدافع حرم مورد معاینه و درمان‌های تخصصی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب روز چهارشنبه هشتم بهمن ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن از سوی قاریان ممتاز کشور برگزار می‌شود و طی آن از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان مازندران در مجتمع کوثر بابلسر تجلیل به عمل می‌آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: با توجه به حضور برخی اساتید و قاریان برتر بین‌المللی در روز هشتم بهمن مقرر شد جهت بهره‌مندی بیشتر از حضور قاریان برجسته، کارگاه آموزشی قرآن با حضور قاریان ممتاز استان در حاشیه مراسم کاروان قرآنی انقلاب برگزار شود.

انتهای پیام