صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۷۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

اولین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی با موضوع نقش روحانیون و مراجع تقلید و ائمه جمعه در دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود.

ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز، 25 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز به برگزاری اولین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی با موضوع نقش روحانیون و مراجع تقلید و ائمه جمعه در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این جشنواره در محورهای نقش حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و ائمه جمعه، روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در پنج بخش شامل تالیف و ترجمه کتاب، مقالات علمی و پژوهشی، چندرسانه‌ای و فیلم و عکس در البرز برگزار می‏‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش تالیف و ترجمه کتاب شامل خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی و کتاب‌های مرجع و اسنادی است، افزود: بخش تحقیق و پژوهش نیز شامل مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین بخش چندرسانه‌ای شامل کلیپ، موشن‌گرافیک، اینوفوگرافیک و پادکست و بخش فیلم و عکس، فیلمنامه نیز شامل فیلم‌های بلند و کوتاه می‌شود.

اسلامی با اشاره به اینکه فراخوان این جشواره از نهم دی‌ماه اعلام شده است، گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا بیستم بهمن‌ماه امسال به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس(دبیرخانه جشنواره) به آدرس کرج- شهرک گل‌ها، بلوار هوشیار ارسال کنند.

انتهای پیام