صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۷۷۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

رئیس اداره اوقاف کرج از اجرای طرح تبرکات فاطمی در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 240 بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع می‌شود.

مصطفی حمزه‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج، 25 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: هرساله به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه مراسم روضه‌خوانی در امامزادگان و بقاع متبرکه کرج برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال به علت شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم روضه‌خوانی به صورت محدود در بقاع متبرکه شهرستان در حال برگزاری است و هزینه اجرای مراسم روضه‌خوانی در قالب اجرای طرح تبرکات فاطمی بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه با اجرای این طرح 240 بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش 400 هزارتومان بین جامعه هدف توزیع می‌شود، افزود: هزینه تهیه این بسته‌ها از طریق اجرای نیات واقفین و با همکاری بسیج مداحان تأمین شده است.

حمزه‌زاده با اشاره به اینکه بسته‌ها همزمان با روز شهادت فاطمه(س) توزیع می‌شود، گفت: علاوه بر توزیع این بسته مراسم روضه‌خوانی با مداحی ذاکران اهل بیت(ع) و سخنرانی فرید نجف‌نیا از ساعت 15 تا 17 در امامزاده حسن(ع) کرج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام