صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۷۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

دوره «تربیت‌مربی حفظ قرآن» به همت دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان و همکاری دارالقران اداره تبلیغات اسلامی یزد ویژه طلاب و روحانیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، دوره «تربیت مربی حفظ قرآن» به همت دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان و همکاری دارالقران اداره تبلیغات اسلامی یزد ویژه طلاب و روحانیان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم میرجلیلی، مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد، از مزایای این دوره را اعطای گواهینامه رسمی و به‌کارگیری طلاب شرکت‌کننده در کلاس‌های حفظ مدارس علمیه استان اعلام کرد و افزود: طلاب و روحانیانی که حداقل حافظ ۱۰ جزء قرآن کریم باشند و در آزمون ورودی نمره لازم را کسب کنند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی با اشاره به منابع آزمون گفت: آزمون از محفوظات ۱۰ جزء قرآن کریم، کتاب آموزشی مفاهیم وکیل جلد ۸ و ۹ و قواعد تجوید برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۱۴۰۶۸۸۳۲۴ تماس بگیرند.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد مهلت ثبت‌نام در این دوره را 5 بهمن‌ماه اعلام کرد و «روش­‌های تدریس و فنون معلمی»، «آموزش تدویر‌خوانی (ترتیل مصطلح)»، «کاربرد اصول روانشناسی در حفظ قرآن کریم»، «اخلاق معلمی» و «آشنایی با علوم قرآنی» را دروس این دوره برشمرد.

میرجلیلی یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کرونایی برخی کلاس‌ها به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام