صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۸۰۱۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

همزمان با ایام فاطمیه و در چهارمین روز حضور پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در استان فارس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۵ شهید گمنام در نقاط مختلف این استان تشییع شده و خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام فاطمیه، پیكر مطهر 15 شهید گمنام دوران دفاع مقدس كه اخیراً تفحص شده بودند، جهت برگزاری مراسم‌ تشییع و خاكسپاری وارد شیراز شدند.

نخستین مراسم تشییع و خاكسپاری پیكرهای مطهر شهدا در روز پنج‌شنبه، 25 دی‌ماه در شیراز برگزار شد كه در آن پیكر مطهر دو تن از شهدای گمنام كه یكی 19 ساله و در عملیات تك دشمن در سال 67 و در منطقه شلمچه و دیگری 21 ساله و در عملیات والفجر یك و در منطقه فكه به فوز عظیم شهادت رسیده بودند، در آرامستان بهشت احمدی شیراز به خاك سپرده شدند.

امروز، 27 دی‌ و در چهارمین روز حضور پیكرهای مطهر شهدا در استان فارس، مراسم تشییع و خاكسپاری پیكرهای مطهر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف استان برگزار شده و می‌شود.

مراسم تشییع پیكر شهید گمنام 25 ساله كه در عملیات تك دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات به شهادت رسیده بود، صبح امروز در مركز پشتیبانی منطقه 2 ارتش برگزار شد.

همچنین در همین ساعت نیز مراسم تشییع پیكر شهید 19 ساله كه در عملیات كربلای 5 و منطقه شلمچه به شهادت سیده در پادگان شهید بهمن باقری شیراز وابسته به نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

شهید گمنام 24 ساله كه در عملیات كربلای 5 و منطقه شلمچه به شهادت رسیده بود نیز صبح امروز در دانشگاه علوم پزشكی گراش تشییع و به خاك سپرده شود.

مراسم تشییع پیكر و خاكسپاری پیكر دو شهید گمنام كه یكی 20 ساله و در عملیات كربلای 5 و منطقه شلمچه و دیگری 17 ساله و در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده بودند نیز عصر امروز ساعت 15 در شهر قره بلاغ فسا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام