صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۸۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

فرمانده سپاه پلدشت گفت: به مناسب فرا رسیدن سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) ۵۰۰ بسته معیشت و سه هزار پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد ریال در بین مردم توزیع شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پلدشت، ۲۷ دی، در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در این شهرستان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با آغاز اجرای رزمایش کمک مومنانه تاکنون در سه مرحله توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی توسط سپاه پلدشت در میان نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی و به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت حضرت فاطمه(س) ۵۰۰ بسته معیشتی و سه هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه پلدشت با اشاره به اینکه ارزش ریالی این بسته‌ها و غذاهای توزیعی برابر با سه میلیارد ریال است، ادامه داد: هزینه لازم برای توزیع آنها توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و تعدادی از خیران و کمک‌های مردمی تامین شده است.

وی عنوان کرد: در شناسایی افراد نیازمند و توزیع این بسته‌ها تعدادی از گروه‌های جهادی و بسیجی کمک حال سپاه پلدشت بوده‌اند که از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز همواره در خدمت به مردم پیش‌قدم بوده‌اند.

سرهنگ یوسفی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در پلدشت تاکنون ۶ هزار بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شده که اعتبار آنها ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام