صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۸۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (‌س) پیام تسلیتی صادر کرد.‌

به گزارش ایکنا از یزد، اعظم کاظمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در پیامی به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(‌س) آورده است: «روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) روزهای غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم نمونه بارز تقوا و فضیلت، نشانه کامل حقیقت، حضرت صدیقه کبری(‌ع)، در سوگش می‌گریند و در این فضای آکنده از غم، از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم را فرا می‌گیرند.

بانوی تقوا و فضیلتی که در خانه وحی و نبوت تربیت یافته و در صراط مستقیم حق و حقیقت، دنباله رو ولایت بودند. با مطالعه سیره حضرت فاطمه زهرا(س) درخواهیم یافت که ایشان در نقش دختر پیامبر گرامی اسلام(ص)، همسر حضرت امام علی(ع) و مادر حسنین(ع) و زینب کبری(س) که همگی آنان از برترین شخصیت‌های هستی می‌باشند، توانستند درس‌های بسیاری را به بشریت بیاموزند و حتی شهادتشان نیز، همراه با آموزه‌ای متعالی در باب ولایت‌مداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) برای همه بود.

اینجانب شهادت صدیقه‌کبری حضرت فاطمه زهرا(س) را به همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت عرض نموده، امیدوارم بتوانیم رهرو راه آن طاهره مطهره باشیم.»

انتهای پیام