صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۸۲۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد: دشمنان اسلام برای تخریب جایگاه زن غیور مسلمان، با استفاده از رسانه‌های مختلف، در صدد تحریف الگوی مناسب زن مسلمان و جایگزینی آن با نمونه‌های منحط و سخیف غربی هستند.

به گزارش ایکنا از البرز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بیانیه‌ای که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت دختر نبی ‌اکرم(ص) منتشر کرده آورده است: سلام خدا بر ایامی که با یاد و عطر الگوی زنان عالم از راه رسید تا یادآور حکایت‌ دردآور و عبرت‌آموز دفاع‌ از ساحت‌ مقدس‌ ولایت‌ و امامت‌ باشد.

ایام‌‌الله‌ فاطمیه‌ تجدیدمیثاق‌ پیروان‌ اهل ‌بیت‌ عصمت‌ و طهارت (ع) با شهیده‌ مظلومی‌ است‌ که‌ در راه‌ دفاع‌ از آرمان‌های‌ والای‌ مکتب‌ اسلام‌ از بذل‌ فرزند عزیز و جان‌ گرانقدر خویش‌ دریغ‌ نکرد.

در طول ۴۲ سال از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران در جای جای این میهن اسلامی، زنان فراوانی به این اسوه تقوا و فضیلت اقتدا کردند.

تأسّی زنان و مادران گرامی شهدای عزیز که با تربیت فرزندانی با تقوا، مؤمن و خدا ترس و تقدیم آنان در راه حفظ اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قدمی بزرگ در گسترش معارف اهل بیت(ع) در عالم تا ابدیت برداشتند، یکی از این نمونه‌هاست.

امروزه، دشمنان اسلام برای تخریب جایگاه زن غیور مسلمان، با استفاده از رسانه‌های مختلف، در صدد تحریف الگوی مناسب زن مسلمان و جایگزینی آن با نمونه‌های منحط و سخیف غربی هستند که همه آحاد جامعه اسلامی وظیفه دارند تا با بزرگداشت این ایام، گسترش و عمل‌کردن به معارف اهل ‌بیت(ع)، زمینه حفظ دینداری، حیا و عفت را بیش از پیش در جامعه مهیا سازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) را به محضر فرزند بزرگوارش امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، شیعیان و محبان آن حضرت تسلیت گفته و از خداوند منان تعجیل در فرج قائم‌آل‌محمد(ص) را مسئلت دارد.

انتهای پیام