صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۸۵۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: در سال آینده جشنواره ملی عکاسی «از سرچشمه تا آبریز» با دعوت از عکاسان سطح کشور به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری ارومیه برگزار می‌شود.

به‌گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مصطفی میلانی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، روز گذشته، ۲۹ دی در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت تشریح برنامه‌های دوم بهمن به عنوان روز فرهنگی ارومیه و دهه فجر اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان ۱۲ فرهنگسرا فعال است که از این تعداد ۱۰ مورد فعال بوده و دو مورد بعدی نیز تا پایان سال فعال خواهد شد.

وی با اشاره به تعیین مسئول جدید فرهنگسرای رسانه ارومیه افزود: برای فعال و پویاتر شدن بیشتر این فرهنگسرا از همه اصحاب رسانه دعوت می‌شود تا نظرات و پیشنهادات خود به سازمان ارائه دهند و همگان باید به این موضوع توجه داشته باشند که فرهنگسراها ظرفیت خوبی برای بالابردن دانش و مهارت مردم دارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه تلاش برای توسعه گردشگری ارومیه نیز یکی از اولویت‌های مهم این سازمان است، ادامه داد: در ارومیه با وجود برخورداری از آثار تاریخی و طبیعی بی‌شما از نظر ائلمان و برندسازی ضعف وجود دارد.

وی تصریح کرد: برای سال ۱۴۰۰ در نظر است تا یک ائلمان بزرگ چند متری طراحی و در یکی از پارک‌های ائللرباغی یا بوستان سلامت ارومیه نصب شود تا گردشگران ورودی به شهر به عنوان یک نماد از ارومیه در کنار آن عکس‌های یادگاری خویش را ثبت کنند.

میلانی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف گردشگری، عکاسی و رسانه بیان کرد: در نخستین گام در سال آینده جشنواره عکاسی «از سرچشمه تا آبریز» با دعوت از عکاسان سطح کشور به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری ارومیه برگزار می‌شود که هدایای در نظر گرفته شده برای این جشنواره نیز رقم بالایی است.

وی با اشاره به اینکه از دو تا ۹ بهمن هفته فرهنگی در ارومیه نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته آن گونه که باید و شاید برای معرفی مفاخر و هنر ارومیه در این هفته اقدام نشده است که امسال سعی می‌شود بیش از گذشته برای بیان دلایل این نام‌گذاری و معرفی هنر این شهرستان تلاش کرد.

انتهای پیام