صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۸۶۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

رئیس اداره توسعه تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از برگزاری دوره آموزش «توانمندسازی تعاونگران کردستان» به همت جهاددانشگاهی استان کردستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان، محمد یاره، رئیس اداره توسعه تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با بیان اینکه همکاری با جهاددانشگاهی یک فرصت خوب علمی است، اظهار کرد: دوره آموزشی توانمندسازی تعاونگران استان کردستان در راستای بالا بردن سطح علمی اعضای جدید تعاونی‌های استان در چهار شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره در قالب قرارداد فی مابین جهاددانشگاهی استان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود، افزود: این دوره آموزشی در شهرستان‌های کامیاران، بیجار، دیواندره و دهگلان برای تعاونی‌های جدید برگزار خواهد شد.

رئیس اداره توسعه تعاون استان، بیان کرد: اعضا و کارکنان جدید تعاونی‌های استان در قالب سه هزار و 500 نفر ساعت در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.

یاره در پایان با بیان اینکه آموزش و مهارت‌آموزی از اولویت‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، یادآورشد: خدمات جهاددانشگاهی برای توسعه علم بسیار مفید است و بر همین اساس از اجرای این طرح توسط جهاددانشگاهی استان کردستان رضایت کامل داریم و امیدواریم در سال آینده نیز این همکاری تداوم داشته باشد.

در ادامه نیز رضا باقری‌نژاد، مدیر اشتغال و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه جهاددانشگاهی دوره‌های مطلوبی را با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار کرده است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی ظرفیت‌های خوبی برای توسعه و آموزش در ارگان‌های مختلف را دارد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در بحث اشتغال‌زایی قدم‌های مثبتی را برداشته است، یادآور شد: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در کردستان یک فرصت خوبی برای پرورش استعدادها و ایده‌ها است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام