صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۸۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: 10 محفل قرآنی در مساجد مختلف شهرستان همزمان با دهه فجر با حضور قاریان برجسته برگزار می‌شود.

ایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به فعالیت‌های واحد قرآنی ملایر در سال‌ جاری اظهار کرد: با توجه به وضعیت کشور و نبود فعالیت‌های حضوری بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های مؤسسات، خانه‌های قرآن و اداره تبلیغات اسلامی ملایر به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی بوده است.

وی با بیان اینکه در ایام و مناسبت‌های مختلف پویش‌ها، طرح‌های ختم قرآن و... از سوی علاقه‌مندان به کتاب وحی برگزار شده است، افزود: این برنامه‌ها تا پایان سال ادامه دارد.

یارمحمدی از برگزاری چندین برنامه‌ قرآنی در دهه فجر خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال محافل انس با قرآن در مساجد با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی، سپاه ناحیه، اداره اوقاف، اداره ورزش و جوانان و مجمع اساتید برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرار است 10 محفل قرآنی در مناطق مختلف شهرستان در دهه فجر در مساجد برگزار شود که این محافل با حضور قاریان برجسته شهرستان و با رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی خواهد بود.

یارمحمدی در ادامه از برگزاری مسابقه قرآن «صاعد 4» خبر داد و تصریح کرد: مسابقه قرآن صاعد بر اساس صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می‌شود و اطلاع‌رسانی به مخاطبان آن انجام شده است.

وی در ادامه به برگزاری پویش قرآنی تلاوت قرآن کریم ویژه آقایان و بانوان به‌صورت کشوری اشاره کرد و گفت: این پویش نیز از سوی اداره تبلیغات اسلامی با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه از برگزاری مسابقه ترجمه و مفاهیم جزء 30 ویژه کارکنان ادارات با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و اظهار کرد: همچنین از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر مسابقه مفاهیم قرآن ویژه اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

یارمحمدی تصریح کرد: در فضای مجازی گروهی با عضویت اعضای کمیته قرآن دهه فجر جهت تبادل‌نظر با مسئولیت مدیر مؤسسه حفظ بیت‌الاحزان تشکیل شده است که تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌ها نیز از این طریق اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام