صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۹۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

دبیر اولین نکوداشت مجازی صدای مقاومت از تمدید ارسال آثار به مسابقه «صدای مقاومت» تا 10 بهمن‌ماه جاری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 120 اثر در حوزه‌های آزاد و دانش‌آموزی به این مسابقه ارسال شده است.

ساره میری، دبیر اولین نکوداشت مجازی «صدای مقاومت» و مدیر کانون اسلامی خواهران همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه مسابقه صدای مقاومت مجازی بوده و به‌منظور استعدادیابی در گویندگی و تربیت گوینده و شاعر با محوریت سردار سلیمانی در حال برگزاری در همدان است، اظهار کرد: تاکنون بیش از 120 اثر در حوزه‌های آزاد و دانش‌آموزی به دست ما رسیده است.

وی ادامه داد: مخاطب این مسابقه آحاد مردم هستند که باید فایل صوتی خود را در زمینه برداشت‌های شخصی خود از بیانات و زندگی‌نامه سردار ضبط و به‌صورت فایل mp3 درآورند.

میری با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش دانش‌آموزی و آزاد برگزار می‌شود، یادآور شد: برای 32 نفر از افراد برگزیده دوره تخصصی فن بیان و صداسازی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: افراد می‌توانند در حوزه‌های دکلمه‌خوانی، بسته‌های خلاقانه رادیویی، بیان خاطرات، داستان کوتاه و یا شعر آثار خود را به پایگاه اطلاع‌رسانی شهید مدنی ارسال کنند.

میری با بیان اینکه هر فرد فقط می‌تواند دو اثر ارسال کند، افزود: این مسابقه از اول دی‌ماه آغاز شده و مهلت ارسال آثار تا 30 دی‌ماه بود که اکنون تا 10 بهمن‌ماه جاری تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره 15 بهمن‌ماه جاری هم‌زمان با میلاد حضرت زهرا(س) خواهد بود، اظهار کرد: کیفیت آثار نیز هنوز بررسی نشده است اما همه شرکت‌کنندگان از صمیم قلبشان درباره حاج قاسم سخن گفته و اجرا کرده‌اند، بنابراین انتظار می‌رود آثار از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

مدیر کانون اسلامی خواهران همدان در پایان گفت: در برگزاری این مسابقه دستگاه‌های اجرایی استان همچون صداوسیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه انصارالحسین(ع)، آموزش‌وپرورش و... همکاری دارند.

انتهای پیام