صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۹۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر بیان کرد: از کتاب «قصه ما راست بود» نوشته محمود خلیلی شامل خاطراتی از سال‌های دفاع مقدس همزمان با ایام‌الله دهه فجر رونمایی می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، سیدمهدی آخشیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر، از آمادگی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت چهل‌و‌دومین بهار انقلاب اسلامی خبر داد.

وی افزود: همه‌ ساله در ایام‌‌الله دهه فجر برنامه‌های فرهنگی با محوریت کتاب در کتابخانه‌های این شهرستان برگزار می‌شود که امسال با توجه به شرایط کرونا کتابخانه‌های شهرستان در فضای مجازی حضوری پررنگ خواهند داشت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر بیان کرد: در این هفته از کتاب «قصه ما راست بود» نوشته محمود خلیلی از نویسندگان بومی شهرستان رونمایی خواهد شد. این کتاب خاطراتی از سال‌های دفاع مقدس و حضور فرزندان غیور استان همدان و شهرستان ملایر در دفاعی جانانه از میهن اسلامی را در بر دارد.

آخشیک افزود: همچنین در این دهه قرار است کتابخانه پاسارگاد در روستای ینگی‌کند که با مشارکت بانک پاسارگاد عملیات اجرایی و تجهیز آن صورت گرفته است مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه‌های کتاب با موضوع انقلاب اسلامی اشاهر کرد و گفت: برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان در فضای مجازی، نشست نمایشنامه‌خوانی، مسابقات نقاشی و کتاب‌خوانی و چندین برنامه روایتگری انقلاب و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در کتابخانه‌های این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام