صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۰۰۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، به ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهمیت گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و گفت: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی سرمایه‌ و دستاوردهای ارزشمند انقلاب هستند و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، امروز، هفتم بهمن‌ در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرداری تبریز، نشاط اجتماعی و امیدآفرینی و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم را از اولویت‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرداری بیان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا برنامه‌ها به صورت هنرمندانه و با استفاده از فضای مجازی اجرا شود.

وی با بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهمیت گرامیداشت دهه فجر، افزود: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.

 حمیدی با بیان اینکه رویکرد شهرداری ورود به گفتمان انقلاب اسلامی است تا برای نسل جدید واقعیت‌های دوران انقلاب تبیین شود، بیان کرد: در برابر هجمه‌های شدید دشمنان برای مواجهه با انقلاب اسلامی، تبیین واقعیت‌های دیروز، دستاوردهای امروز و چشم‌انداز آینده در این رویکرد مورد توجه جدی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مردم به ویژه نسل جوان به شکل هنرمندانه و تأثیرگزار ارائه شود.

وی با بیان اینکه فعالیت ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرداری تبریز بر اصل سلامت‌محوری و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا استوار شده است، تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های متنوعی در شهرداری تدارک دیده شده است که در فضای مجازی و برخی به صورت میدانی با رعایت پروتکل‌ها اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز فضاسازی شهری، نورافشانی، تجلیل از خانواده شهدای انقلاب اسلامی، انتخاب دیوار شاخص در هر منطقه و دیوارنویسی دوران انقلاب و درج شعارهای انقلابی در سطح شهر، پخش سرودهای انقلاب اسلامی در تمامی مراکز فرهنگی شهرداری و سطح شهر، برگزاری جشنواره سه رنگ سربلندی در فضای مجازی، خاطره‌نویسی، نمایشگاه‌ها، گفتمان‌های انقلاب، مسابقات مختلف فرهنگی وهنری و ورزشی و جشنواره‌های مختلف هنری را از جمله برنامه‌های این ایام دانست.

وی با اعلام اینکه بیش از 120 عنوان ویژه برنامه برای ایام دهه فجر نظر گرفته شده است، گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرصت بهره‌مندی هرچه بیشتر از این ایام و همچنین رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورد.

انتهای پیام