صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۰۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: ۱۱۶ دوره آموزشی برای بیش از ۳۲۰۰ نفر از مدیران و شاغلین واحد‌های صنعتی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۱۱ بهمن‌ماه در جلسه کارگروه آموزش، گفت: آموزش نقش مهم و راهبردی در افزایش دانش و مهارت واحد‌های تولیدی دارد که بر این اساس برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای واحد‌های تولیدی به طور جد از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی دنبال می‌شود.

اهلی، افزود: صاحبان صنایع برای حضور پررنگ در بازار‌های داخلی و جهانی، باید با علم و آگاهی کامل قدم بردارند تا دچار مشکل و تضرر نشوند که در این راستا، شرکت شهرک‌های صنعتی در بحث آموزش، نگاه ویژه‌ای به آموزش واحد‌های صنعتی دارد.

وی تصریح کرد: این آموزش‌ها به صورت سالیانه و مدون و بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده به واحد‌های صنعتی ارائه می‌گردد که بر این مبنا، در ۹ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۱۶ دوره آموزشی برای ۳۲۶۳ نفر از شاغلین واحد‌های تولیدی برگزار شده است.

اهلی، این دوره‌های آموزشی را با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقاء مهارت شاغلین، موضوعات مدیریتی و منابع انسانی، توسعه بازار و کارآفرینی برشمرد که این آموزش‌ها برای همه واحد‌های تولیدی چه آنان که در داخل شهرک‌های صنعتی هستند و چه واحد‌هایی که خارج از شهرک‌های صنعتی هستند ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد تا با اقدامات مناسب و فرهنگ سازی‌های لازم، فرهنگ آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحد‌های صنعتی با افزایش دانش خود بتوانند کیفیت تولید و نیز کارایی کارکنان خود را ارتقا دهند تا شاهد رونق بیش از پیش تولید در صنعت استان باشیم.

انتهای پیام