صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۳۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

رییس ستاد اقامه نماز استان یزد با مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان دیدار کرد.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداکبر موسوی، رییس ستاد اقامه نماز استان یزد با محسن موحدی‌فرد، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام سیداکبر موسوی، رییس ستاد اقامه نماز استان، امروز، 21 بهمن در این دیدار ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و انتصاب محسن موحدی‌فرد به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، به تبیین فعالیت‌های مشترک ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش پرداخت و از همکاری همه جانبه نیروی این اداره‌کل خصوصاً معاونت پرورشی با ستاد اقامه نماز تشکر کرد.

وی افزود: ستاد اقامه نماز در سال 69 به دستور مقام معظم رهبری تأسیس شد و هر ساله اجلاس کشوری نماز با پیام رهبری برگزار می‌شود و این موضوع اهمیت نقش نماز در تمدن اسلامی را نشان می‌دهد.

محسن موحدی‌فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست به رسالت مهم این اداره‌کل در ترویج فرهنگ نورانی نماز بین دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ نورانی نماز یکی از وظایفی است که در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد و تمام تلاش خود را برای انجام این وظیفه صرف خواهیم کرد.

حسینعلی ملانوری، معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست گزارشی از جمع‌آوری و ارزیابی آثار ارسال شده به دبیرخانه دانش‌آموزی اجلاس سراسری نماز ارائه داد.

یادآور می‌شود در این جلسه حجت‌الاسلام موسوی، رییس ستاد اقامه نماز استان تفسیر تک جلدی استاد قرائتی را به رسم یادبود به مدیرکل آموزش و پرورش اهدا کرد.

انتهای پیام