صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۵۴۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان خواستار اطلاع‌رسانی مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی به قرآن‌آموزان برای استفاده از برنامه رادیویی آموزش قرآن با عنوان «بوستان وحی» شد و گفت: این برنامه هر روز بعد از نماز مغرب و عشا پخش می‎شود و بازپخش آن نیز قبل از اذان صبح است.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به تعامل اتحادیه قرآنی و رادیو لرستان در اجرای برنامه‌های قرآنی، گفت: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن که گام به گام برای مبتدیان قرآن‌آموز است از رادیو لرستان شروع شده و مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان که کلاس روخوانی و روانخوانی  قرآن دارند، می‎توانند برای آموزش قرآن‌آموزان از این برنامه آموزشی رادیویی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در برنامه رادیویی «بوستان وحی» هر روز بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت ده دقیقه  روخوانی و روانخوانی قرآن برای عموم مردم و افرادی که در کلاس‌های مجازی آموزش قرآن مؤسسات و خانه‌های قرآن شرکت دارند، آموزش داده می‏‌شود.

بلواسی خواستار اطلاع‌رسانی مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآنی به قرآن‌آموزان و ترغیب آنان جهت استفاده از این برنامه آموزشی رادیویی شد و ادامه داد: بازپخش این برنامه نیز هر روز قبل از اذان صبح است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان اظهار کرد: حسن‌رضا مرادی استاد این برنامه رادیویی آموزش قرآن که تهیه کنندگی آن را سعیده رحمانپور عهده‌دار است بعد از تلاوت یک صفحه از قرآن به بیان نکات قابل توجه آموزشی آیات می‌پردازد.

انتهای پیام