صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۵۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به راه‌اندازی پویش «نذر کتاب» برای زندان‌های لرستان، گفت: یکی از بهترین کارهایی که می‌تواند در ندامتگاه‌ها به کاهش ارتکاب جرم، پرورش و رشد زندانیان منجر شود، کتاب‌خوانی است.

عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به راه‌اندازی پویش «نذر کتاب» برای زندان‌های استان، اظهار کرد: یکی از بهترین کارهایی که می‌تواند در ندامتگاه‌ها به کاهش ارتکاب جرم، پرورش و رشد زندانیان منجر شود، کتاب‌خوانی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم کتاب‌های فراوانی در منازل یا کتابخانه‌های شخصی دارند که بلااستفاده مانده و خاک می‌خورند، ادامه داد: در این پویش مردم می‌توانند کتب مازاد خود را به زندانیان اهدا کنند.

کشوری با اشاره به اثرات مثبت اجرای پویش نذر کتاب برای زندان‌های لرستان، گفت: این پویش سرانه مطالعه زندانیان را بالا می‌برد و در افزایش اطلاعات اجتماعی مددجویان مؤثر است، چراکه ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها، ناشی از عدم آگاهی و جهل است.

مدیرکل زندان‌های لرستان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند کتاب‌های مازاد خود را طی روزهای پنجم تا هفتم اسفندماه به‌صورت حضوری به پایگاه‌های مستقر در سطح شهر خرم‌آباد در میدان‌های ۲۲ بهمن و امام حسین(ع) تحویل دهند یا به‌صورت غیرحضوری با تماس با شماره‌های ۰۶۶۳۳۳۲۶۲۸۸ و ۰۹۱۶۶۶۹۲۱۹۸ و ۰۹۱۶۱۶۱۱۸۶۸ درب منزل تحویل مسئولان مربوطه دهند.

وی به وجود ۹ مرکز اصلاح و تربیت در استان اشاره کرد و افزود: در شهرستان خرم‌آباد، پنج مرکز اصلاح و تربیت و مابقی در شهرستان‌های الیگودرز، بروجرد و درود قرار دارد کمااینکه با تکمیل پروژه‌های در حال ساخت این اداره‌کل، سرانه فضای زندان‌های استان به میانگین کشوری می‌رسد.

انتهای پیام