صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۵۸۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اعتکاف امسال با توجه به همه‌گیری کرونا و احتمال شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در مساجد و امامزادگان استان اصفهان ممنوع اعلام شده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان، امروز پنجم اسفندماه درباره نحوه اجرای برنامه‌های ماه مبارک رجب در این استان، اظهار کرد: با توجه به تشدید دوباره شیوع کرونا در استان اصفهان، شیوه‌نامه برگزاری برنامه‌های این ایام برای ادارات سطح استان ابلاغ شده است.

وی افزود: در این زمینه مقرر شده است تولید و ضبط برنامه‌های مناسبتی در جوار امامزادگان انجام و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع رسانی شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اگر شرایط بهبود شود، امکان برگزاری حضوری برنامه‌های میلاد ائمه(ع) در جوار امامزادگان و در فضای مناسب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد، ادامه داد: چنانچه این امر محقق نباشد، نوای مناجات و برنامه‌های این ایام از بلندگوی امامزادگان پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی برای گرامیداشت اعیاد ماه رجب در دستورکار امامزادگان قرار گرفته است، گفت: راه‌اندازی کاروان شادی با محوریت مراکز افق و با هدف ایجاد نشاط و طراوت در سطح شهرستان‌ها و در محیط‌های باز مانند میادین و محلات نیز در دستورکار قرار دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص برگزاری آئین اعتکاف در این استان گفت: با توجه به شرایط موجود برگزاری این آئین در امامزادگان و مساجد ممنوع اعلام شده است.

وی همچنین از برگزاری مسابقات پیامکی به مناسبت اعیاد ماه مبارک رجب خبر داد و افزود: این مسابقات از کانال شمیم افق برگزار خواهد شد و کانال‌های فضای مجازی بقاع نیز در این زمینه همکاری دارند.

انتهای پیام