صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۶۰۱۷
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
به‌صورت مجازی؛

معاون آموزشی و پرورشی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان همدان از برگزاری جشن تکلیف مجازی برای دانش‌آموزان همدانی خبر داد.

یوسف سعیدی، معاون امور پرورشی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: جشن تکلیف مجازی برای 25 هزار دانش‌آموز در مقطع سوم ابتدایی دختران و هشتم ابتدایی برای پسران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشن تکلیف در روز پنج‌شنبه، هفتم اسفندماه، ساعت 10 به‌صورت مجازی برگزار و از طریق صداوسیما به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

سعیدی یادآور شد: این برنامه از طریق شبکه شاد نیز پخش خواهد شد و در کنار این برنامه خانواده‌ها و دانش‌آموزان در منازل خود این جشن را برپا می‌کنند.

معاون امور پرورشی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش همدان گفت: در این مراسم امام‌جمعه همدان، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان و همچنین مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش‌ و پرورش به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی از جشن تکلیف خانگی، افزود: از 28 بهمن‌ماه تا چهارم اسفند این مسابقه به همت معاونت پرورشی آموزش‌ و پرورش ناحیه 2 به‌صورت مجازی در شبکه شاد برگزار شد و دانش‌آموزان عکس‌های جشن تکلیفی که در منازل گرفته بودند در شبکه شاد ارسال کردند.

سعیدی ادامه داد: هزار عکس از جشن تکلیف دانش‌آموزان دریافت شده است که به 15 مورد از بهترین‌ها جوایز 200 هزار تومانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام