صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۶۵۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

همزمان با سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد (۱۸ اسفند) از مدیران و پیشکسوتان کانون‌های مساجد البرز تقدیر می‌شود.

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ‌ هنری مساجد البرز، 9 اسفند در نشست اداری هفتگی که در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز برگزار شد، گفت: دستاوردهای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به مناسبت ۱۸ اسفند با محوریت مساجد تبیین می‌شود.

وی افزود: سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تاریخ ملی کشورمان، آغاز یک جریان هدفمند اثرگذار با رویکرد مسجد است که گرامیداشت این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مسئول با اشاره به اهمیت برپایی آیین‌های سخنرانی با محوریت کارشناسان، ائمه مساجد، ائمه جمعه و اعضای هیئت مدیره ستاد فهمای استان البرز با هدف تبیین دستاوردها و برنامه‌های صورت گرفته در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد: نیروهای مسجدی از گروه‌های سنی مختلف به ویژه نوجوان و جوان زمینه احیای مساجد را با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری در محلات مختلف فراهم کرده‌اند که این مهم در قالب معرفی اقدامات و برنامه‌های فرهنگی هنری مسجد از قول ائمه مساجد، ائمه جمعه و هیئت مدیره ستاد فهمای استان می‌تواند تبیین و تشریح شود.

شکری تصریح کرد: رویکرد ویژه برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در چارچوب راهبرد تحقق مسجد تراز اسلامی است که در راستای آن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه به نقش جوانان مورد نظر و توجه است. شرایط کرونا امکان برپایی بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ... را محدود و در بعضی ایام نیز به صورت کلی لغو کرده است که در این خصوص تابع تصمیم و نظر ستاد استانی مقابله با کرونا هستیم.

این مسئول اضافه کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در جریان مقابله با کرونا فعالیت چشم‌گیری داشتند و در طول یک سال گذشته در قالب رزمایش مواسات و همدلی، سم‌زدایی معابر و مکان‌های عمومی و تقدیر از مدافعان سلامت  حضور داشتند.

مدیر ستاد فهمای البرز تصریح کرد: تجلیل از برترین‌های ایران قوی در سال‌روز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جمله برنامه‌های ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز به مناسبت ۱۸ اسفند است.

شکری در پایان با اشاره به اهمیت و ضرورت تقدیر از مدیران پیشکسوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که به مناسبت ۱۸ اسفند در دستور کار ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قرار دارد، تقدیر و تجلیل از مدیران پیشکسوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

انتهای پیام