صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۶۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
از سوی دانشگاه فرهنگیان لرستان؛

طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و انس و الفت هرچه بیشتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با مفاهیم نورانی کلام وحی از سوی دانشگاه فرهنگیان لرستان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خرم‎آباد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و انس و الفت هرچه بیشتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با مفاهیم نورانی کلام وحی، امروز، 11 اسفندماه برگزار شد.

این طرح قرآنی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و از سوی دانشگاه فرهنگیان لرستان در بستر فضای مجازی و در محل آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهر خرم‌آباد برگزار شد.

یادآور می‌شود، طرح دوشنبه‌های قرآنی با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و انس و الفت هرچه بیشتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با مفاهیم نورانی کلام وحی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

سبک زندگی قرآنی، کرسی‌های تلاوت، نشست‌های علمی در حوزه قرآن و عترت، معرفی چهره‌ها و نخبگان قرآنی، برگزاری محافل قرآنی، تجلیل از فعالیت‌های فاخر و هنرهای قرآنی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح پیش‌بینی شده است و استان‌های میزبان هر هفته با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی راه‌های حضور و مشارکت همه دانشجومعلمان علاقه‌مند در سراسر کشور را معرفی خواهند کرد.

این طرح به‌صورت غیرمتمرکز و با همراهی و مساعدت استان‌های سراسر کشور و طبق طراحی صورت گرفته برگزار می‏‎شود و دوشنبه هر هفته دو استان به‌صورت مشترک و با استفاده از ظرفیت کانون‌های قرآن و عترت دانشجویی میزبان و متولی انجام برنامه در فضای مجازی برای دانشجومعلمان، اساتید و علاقه‌مندان در سراسر کشور خواهند بود که دانشگاه فرهنگیان خرم‎آباد امروز، 11 اسفند میزبان این طرح قرآنی بود.

انتهای پیام