صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۶۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان از راه‌اندازی پویش «عید همدلی» به منظور تهیه اقلام خوراکی عید نوروز نیازمندان و مددجویان مناطق محروم استان کردستان خبر داد.

عثمان یوسفی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی به نام گروه‌های جهادی شهدای وحدت در راستای پرداخت یک عیدانه به محرومان و ایجاد یک لبخند بر روی لبهای کودکان مناطق محرومان پویش «عید همدلی» در کردستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در راستای این پویش از مردم و خیرین استان کردستان خواسته شده است تا هر کدام با پرداخت مبلغ 50 هزار ریال در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این پویش به منظور تهیه اقلام خوراکی عید نوروز نیازمندان و مددجویان مناطق محروم استان کردستان به وسیله تمامی اقشار جامعه راه‌اندازی شده است، بیان کرد: بسته‌های اهدایی شامل میوه، شیرینی، آجیل، شکلات و ... می باشد.

وی یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی به طور خودجوش فعالیت‌های مؤثری را برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه انجام داده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام