صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۶۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه با اشاره به اشتغال قدیمی‌ترین زندانی کرمانشاه در خدمات شهری شهرداری، گفت: اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان و استفاده از ظرفیت آنان در بخش‌های مختلف در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد تأکید است.

حمیدرضا پوریانی، مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به بکارگیری و اشتغال قدیمی‌ترین زندانی کرمانشاه در خدمات شهری شهرداری، اظهار کرد: این فرد پس از گذشت ۲۴ سال از زندان کرمانشاه آزاد و پس از آزادی در شهرداری کرمانشاه مشغول به‌کار شد.

وی افزود: با اشتغال مددجویان زندانی آن‌ها با کنترل مسائل معیشتی و اخلاقی می‌توانند کمک شایانی در کنترل آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

پوریانی با اشاره به اینکه پس از آزادی یکی از قدیمی‌ترین زندانیان کرمانشاه برای حل مشکل اشتغال، خدمات شهری شهرداری کرمانشاه وی را به‌کار گرفت، گفت: اداره‌کل زندان‌های استان تلاش می‌کند تا با ارائه راهکار و اشتغال زندانیان با ایجاد انگیزه در زندانی برای ایجاد نگاه مثبت به زندگی از طریق فعالیت مؤثر در جامعه و تأمین معیشت مورد نیاز آنان گام بردارد.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مشکلات زندانیان پس از آزادی از زندان تأمین معیشت مورد نیاز آنان است که زندان مرکزی نیاز آنان را با مسئولان مربوطه در میان گذاشته و برای حل آن تمامی توان خود را به‌کار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به دیدگاه مردم عادی نسبت به زندانیان که به‌طور ناخواسته عدم اطمینان به زندانی در آنان ایجاد کرده، افزود: به‌کارگیری و اشتغال زندانیان در مکان‌هایی نظیر شهرداری باعث تغییر این تفکر عمومی خواهد شد.

پوریانی با اشاره به امر یاد شده اظهار کرد: پس از انجام رایزنی با شهردار کرمانشاه، مجموعه شهرداری این فرد را در مجموعه خدمات شهری به‌کار گرفت.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه در پایان با تقدیر از شهرداری برای حمایت از اهداف سازمانی زندان و مساعدت به مددجویان تحت حمایت این سازمان، خواستار ادامه روند کنونی و گسترش فعالیت مشترک با شهرداری شد.

انتهای پیام