صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۷۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
از ۱۳ اسفندماه؛

جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» در راستای تأمین نیاز‌های اصلی و معیشتی مددجویان از ۱۳ اسفندماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) قم، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به تلاش امدادگران کمیته امداد برای تأمین نیاز‌های ضروری و معیشتی شب عید مددجویان، گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و بهره‌گیری از ظرفیت خیران در جشن نیکوکاری امسال بتوانیم نیاز‌های اصلی و معیشتی مددجویان را بیش از گذشته تأمین کنیم.

وی ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه را مقدمه خدمت‌رسانی بیشتر به ولی‌نعمتان جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: جشن نیکوکاری نیز با هدف گسترش و نهادینه شدن این فرهنگ در بین آحاد جامعه برای خدمت‌رسانی بیشتر به نیازمندان در کشور اجرا می‌شود.

میرشکار افزایش مشکلات ایتام و محرومان به‌دلیل شیوع ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به اینکه افراد بی‌بضاعت در شب عید، چشم انتظار کمک هستند باید همه با هم برای تأمین نیاز‌های ضروری و سبد حمایتی و معیشتی آن‌ها تلاش کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم شعار جشن نیکوکاری امسال را «عیدی برای همه» بیان کرد و ادامه داد: از مردم و خیران تقاضا می‌کنیم در این جشن که ۱۳ اسفندماه برگزار می‌شود، باشکوه‌تر از همیشه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان به‌عنوان پایگاه‌های جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر هستند، گفت: امکان واریز کمک‌های نقدی مردم نیکوکار استان نیز از طریق کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ به نام کمیته امداد استان قم فراهم شده است.

انتهای پیام