صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۷۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
امام‎جمعه ارومیه بیان کرد:

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان و مدیران استانی باید بدانند که رمز تداوم انقلاب اسلامی و نیز عبور از مشکلات و غلبه بر توطئه دشمن، تنها حفظ وحدت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی، ۱۵ اسفند، در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی از صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس عقب‌نشینی کردند، اظهار کرد: بنابراین مسئولان و مدیران استانی باید بدانند که رمز تداوم انقلاب اسلامی و نیز عبور از مشکلات و غلبه بر توطئه دشمن، تنها حفظ وحدت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است. 

وی افزود: انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های فراوان توانسته از سختی‌ها عبور کرده و نقشه‌های دشمنان را خنثی کند و امروز هم با اتکا به هدایت رهبر معظم انقلاب از گردنه‌ها عبور خواهد کرد. 

امام‌جمعه ارومیه به حضور رئیس قوه‌قضائیه در استان اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام رئیسی به‌طور جدی به مسئله فساد و فسادستیزی ورود پیدا کرده است که امیدواریم در سایه این اقدامات، عدالت در جامعه ساری و جاری شود. 

وی تصریح کرد: در سفر یک روزه رئیس قوه‌قضاییه تصمیمات مهمی برای استان گرفته شد که امیدواریم شاهد به ثمر نشستن این اهداف باشیم.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: بنابراین اگر مسئولان استانی عدالت اجتماعی و کاری را در جامعه رعایت کرده و با فساد مبارزه کنند به قطع یقین مردم به آنها اعتماد کرده و فساد ریشه‌کن می‌شود. 

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی یادآور شد: مسئولان ذیربط به مسئله توزیع مرغ و تخم‌مرغ در استان نظارت کافی داشته باشند، چراکه این صف‌های طولانی شایسته مردم استان نیست و مسئولان و مدیران مشکلات معیشتی مردم و مشکل گرانی را حل کنند.

انتهای پیام